Dragi colaboratori,

In incercarea noastra continua de a va oferi servicii si mai bune , avem placerea de a va anunta lansarea in data de 10 iulie a noului portal pentru agenti, http://ta.flydubai.com/en/user/signin.
Noua interfata este mult mai prietenoasa. Designul imbunatatit permite efectuarea si modificarea rezervarilor si a itinerariilor intr-un mod mult mai rapid , mai simplu si mai convenabil.

Cateva dintre cele mai importante optiuni sunt:
- Afisarea disponibilitatii zborurilor pe o perioada de o zi, 3 zile sau o luna;
- Afisarea sumarului rezervarii;
- Posibilitatea de a upgrada, downgrada sau anula SSR-urile;
- Posibilitatea de a modifica sau anula locurile;
- Afisarea termenului limita pentru efectuarea modificarilor;
- Posibilitatea de a modifica SSR-urile si optionalele pentru rezervarile neplatite.

Pentru a va clarifica asupra imbunatatirilor aduse, va prezentam cateva dintre cele mai frecvente intrebari si raspunsuri, care sa va ajute in activitate :
1. Ce este nou atunci cand caut un zbor disponibil ?
R: Apare zborul daca este disponibil in data mentionata. Daca nu, se poate vedea disponibilitatea pe 3 zile sau chiar pe o luna.

2. In afisarea zborurilor pe o perioada de 3 zile, se vede disponibilitatea pe 3 zile inainte sau dupa data inceperii calatoriei?
R: Se vede disponibilitatea locurilor pentru o perioada de 3 zile, atat inainte, cat si dupa data inceperii calatoriei.

3. Cum se poate achizitiona un extra bagaj si care este limita admisa?
R: Limita maxima admisa este de 40 kg/pasager in functie de disponibilitate. Putei adauga sau anula un bagaj pe pagina de optionale.
Sistemul permite adaugarea bagajelor cu pana la 6 ore inainte de inceperea calatoriei.

4. Se poate anula un bagaj odata ce a fost adaugat rezervarii si platit?
R: Da, se acceseaza rezervarea si se selecteaza "Amend booking", apoi "change seats and baggage", astfel puteti anula bagajul. Atentie, taxa pentru extra bagaj este nerambursabila in cazul in care anula rea acestuia se face cu mai putin de 24h inainte de inceperea calatoriei.

5. Cum se adauga un loc?
R: Accesati rezervarea si selectati "Amend booking", apoi "change seats and baggage", astfel puteti adauga locuri.

6. Cum se anuleaza un loc?
R: Accesati rezervarea si selectati "Amend booking", apoi "change seats and baggage", astfel puteti anula locurile achizitionate.
Atentie, taxa pentru loc este nerambursabila in cazul in care anularea acestuia se face cu mai putin de 24h inainte de inceperea calatoriei.

7. Cum se adauga un bagaj?
R: Accesati rezervarea si selectati "Amend booking", apoi "change seats and baggage", astfel puteti adauga un bagaj in functie de disponibilitate.

8. Cum se anuleaza un bagaj?
R: Accesati rezervarea si selectati "Amend booking", apoi "change seats and baggage". Utilizatorul va putea anuleze bagajul achizitionat. Atentie, taxa pentru extra bagaj este nerambursabila in cazul in care anularea acestuia se face cu mai putin de 24h inainte de inceperea calatoriei.

9. Pot sa adaug un pasager pe o rezervare existenta?
R: Da, aveti posibilitatea sa adugati un pasager, in cazul in care rezervarea este platita integral.

10. Pot anula un pasager de pe o rezervare multipla?
R: Da, aveti posibilitatea de a anula unul dintre pasagerii unei rezervari, in cazul in care aceasta este platita integral.

11. Pot adauga un pasager pe o rezervare existenta, dar cu date de calatorie diferite?
R: Nu, nu aveti posibilitatea de a aduga un pasager pe o rezervare existenta, daca acesta are date de calatorie diferite fata de rezervarea initiala.

12. Pot adauga un copil (2-12 ani) pe o rezervare existenta?
R: Da, aveti posibilitatea de a adauga un copil pe o rezervare, in cazul in care aceasta este platita integral.

13. Pot adauga un infant (0-2 ani) pe o rezervare existenta?
R: Da, aveti posibilitatea de a aduaga un infant unei rezervari platite integral, daca pe aceasta se afla cel putin un adult care poate insoti infantul.

14. Cum pot efectua o rezervare de autocar?
R: Pe pagina de inceput va aparea un buton "Bus Booking", care va va directiona catre o noua pagina unde veti putea efectuta o rezervare de autocar. Accesati "Bus service", "Book your travel" si incepeti efectuarea rezervarii.

15. Pot efectua plata cu carte de credit?
R: Plata cu cartea de credit nu mai este valabila pentru agenti in noua interfata a site-ului.

16. Cum pot face o rezervare cu segmente multiple?
R: Aveti posibilitatea de a adauga unei rezervari pana la 10 segmente de zbor, pe date diferite de calatorie. Pentru efectuarea rezervarii, accesati "Make a Booking" si selectati "add multiple segments".

17. Cum pot vedea orarul de zbor flydubai?
R: Aveti posibilitatea de a vedea orarul de zbor selectand "timetable" pe pagina de inceput.

Pentru orice fel de intrebari sau asistenta, trimiteti mail-ul dvs. pe adresa agencysupport@flydubai.com sau contactati-ne la numarul de telefon 031/403.50.44/45.

Pentru a afla mai multe informatii despre sistemul de rezervari online apasati aici.
Pentru a downloada sigla flydubai apasati aici